otrdiena, 2014. gada 18. novembris

Lielbritānijas digitālās izcilības balvas saņēmēji

Mārketinga festivāla ietvaros Londonā tika apbalvotas arī 2014. gada digitālās izcilības. Te dažas spilgtākās kategorijas un uzvarētāji, un kampaņu stāsti:

Advertising - Yorkshire Building Society Tour De France 2014. Stāsts par to, kā milzīgu globālas nozīmes pasākumu nelielas pilsētas finanšu un apdrošināšanas uzņēmums izmanto, lai popularizētu savu zīmolu.


B2B - Digital Overhaul Project for ITV Studios. "ITV studios are one of the world's biggest production and distribution companies offering over 40,000 hours of content to television buyers. Following a major rebrand, ITV studios wanted to completely update the way they were engaging potential content buyers online." Diezgan izsmeļošs un interesants "case study" apskatāms šeit

Charity&Not for profit - Every Man Remembered. Iespaidīga ziedojumu vākšanas kampaņa Karaliskajam britu leģionam 1. Pasaules karā kritušo piemiņai. Mājas lapa šeit, kampaņas apraksts šeit.

Consumer Goods - Always#LikeA Girl. Procter&Gamble un Always zīmola reklāma, kas ieguva galveno balvu vairākās kategorijās:
We're kicking off an epic battle to make sure that girls everywhere keep their confidence throughout puberty and beyond, and making a start by showing them that doing it #LikeAGirl is an awesome thing.


Gaming and Gambling - Right Behind Gay Footballers. Kampaņa futbolistu - geju atbalstam, kas izplenījās visas pasaules uzmanību.


Innovative New Technology - Play to Cure: Genes in Space.
Play to CureTM: Genes in Space is a new pioneering mobile phone game from Cancer Research UK, which lets players unravel real cancer data through a space game. 


Mobile - Getting Our Mobile X Factor. Domino picas iesoļo mobilajā vidē. Te "case study". Būs interesants ikvienam, kas vēlas iet mobilo taciņu.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru