ceturtdiena, 2014. gada 6. novembris

Reklāmas pozīcijai Google rezultātos ir nozīme. Tagad to apstiprina arī pētījums

Kāpēc ir svarīgi būt Google meklētāja rezultātu augšgalā? Mārketinga cilvēkiem ir sajūta, ka tas ir svarīgi. Taču kā to pamatot klientam? Uzņēmums Marin Software ir apkopojis datus, kas man šķiet ļoti vērtīgi. Tie parāda CTR jeb click-through-rate jeb to apmeklētāju skaitu, kas uzklikšķinājuši uz linka, ko piedāvājis Google. Un šis skaits pētījuma ietvaros skatīts kontekstā ar linka parādīšanās vietu. Pētījums gan atkal atspoguļo ASV tirgu, bet tendences, domāju, ir līdzīgas arī globālajā tirgū. 


Telefona ekrānu lielums pieaug, taču ne visi izvēlas lielus telefonus. Tāpēc ekrāns joprojām ir salīdzinoši mazs. Un, protams, īpaši pamanāmi ir pirmie meklējumu rezultāti, ko parāda Google. Šim faktoram jāpievērš uzmanība, ja uzņēmumam ir būtiska mobilo tālruņu lietotāju auditorija. Tas pats attiecas uz planšetēm - mazāks izmērs, kompaktāk skatāma informācija un slinkums rullēt uz leju. Iespējams, arī citādāki lietošanas paradumi, ja salīdzina ar tik ierasto datoru. Pētījuma veicēji gan norāda, ka šis ir vispārsteidzošākais atklājums, jo pēc nesenām dizaina izmaiņām, ko Google ir ieviesis, meklējuma rezultāti planšetēs parādās tāpat kā datoru operētājsistēmās. 

Pilna atskaite par pētījumu pieejama šeit

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru