trešdiena, 2015. gada 25. februāris

Atkal daži reklāmas šedevri

Kad sanāk tā, ka vienlaikus ir ko parādīt vairākus Latvijā pamanītus reklāmas šedevrus, tad jāapkopo tas viss vienā bloga ierakstā. Te nu tas ir. 

Sākšu ar aktuālāko - apsveikums "vīriešu" dienā. Ideja sveikt šajā dienā pati par sevi ir riskanta, ņemot vērā politisko fonu un jūtīgo uztveri attiecībā uz šiem "svētkiem". Taču ir uzņēmumi, kas riskē. Vērtējums "labi" vai "slikti" šoreiz nebūs. Būs tikai viens vārds - kreatīvi.


Turpinot fotogrāfijā redzamo tēmu, jāatgriežas pie ne tik senās Valentīndienas. To, ka reklāma strādā pēc 2. reizes, šajā gadījumā varēja novērtēt ļoti precīzi. Pēc pirmās publikācijas bij klusums, pēc otrās - sašutuma vētra sociālajos tīklos. Neskatoties uz to, ka kreatīvi, kaut kas man šajā vēstījumā nešķiet līdz galam simpātisks. Varbūt pārāk lielā pārliecība, ka "sex always sells".


Bez saistības ar iepriekšējiem šedevriem piedāvāšu vēl vienu. Tas jau kādu laiku šur un tur manīts un apspriests. Kreatīvi, uzmanību piesaista noteikti. Arī īsti neesmu pārliecināta, vai šo reklāmu varētu likt kā paraugu, taču savu mērķi tas noteikti sasniedz - iedziļināties gribas produkta un piedāvājuma būtībā.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru