svētdiena, 2015. gada 15. februāris

Pievērs uzmanību, ja Tavs klients e-pastu lasa mobilajā telefonā

Jo vairāk zināsi par savu klientu, jo veiksmīgāk viņu uzrunāsi un, pats, galvenais - jo lielāka iespējamība, ka viņš ieklausīsies. Šī vecā labā mārketinga patiesība attiecas arī uz e-pasta sūtīšanu. Tagad šajā kontekstā ir jārunā ne vien par to, kāds ir e-pasta vēstules saturs un kāda ir datu bāze, bet arī par to, kādā ierīcē klients lasa e-pastu. Marketingprofs.com ir apkopojis e-pasta lasīšanai biežāk izmantoto e-pasta programmu ekrānšāviņus. Starp citu, ja uzņēmums pietiekami daudz zina par savu klientu, tad noteikti arī zina, kādas e-pasta programmas klienti izmanto e-pasta vēstuļu pārlūkošanai. Tādējādi ir iespējams izpētīt, kā klients redz saņemtās e-pasta vēstules. Slinkākajiem piemērs zemāk:


Visām šim programmām un daudzām citām kopīga ir viena lieta - redzams ir sūtītājs, temats (subject) un pirmā rinda. Ko tad likt šajās rindās:
- sūtītājam ir jābūt reālai personai;
- no 4 - 15 vārdiem nosaukumā (subject);
- personalizācija;
- emocijas gan simbolu, gan vārdu veidā - jo mazāka asociācija ar robotu, jo labāk.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru