pirmdiena, 2015. gada 11. maijs

Kā sasniegt savu klientu mobilajā telefonā?

Aizvien vairāk un biežāk mārketinga jomā strādājošie ir spiesti pievērsties mobilo risinājumu apspriešanai. Tagad vairs tā nav lieta - ir forši, ja ir. Aizvien biežāk tā kļūst par nepieciešamību, tāpēc par vajadzību un spējām investēt mobilajā mārketingā šaubu kļūst aizvien mazāk. ASV uzņēmums ReachLocal, kas izstrādā "online" mārketinga un reklāmas risinājumus, ir apkopojis ieteikumus uzņēmumiem veiksmīgam darbam mobilajā vidē. 

Uzņēmums iesaka - zini, kur ir Tavs klients mobilajā vidē un arī pats esi tur. Ļoti daudz cilvēku mobilo telefonu izmanto kā informācijas meklētāju brīžos, kad situācija nevar gaidīt pēc risinājuma, "kad būšu pie datora". Dažādi avoti sniedz atšķirīgu informāciju, un pieļauju, ka situācija dažādās valstīs atšķiras, taču aptuveni 87 - 94 % viedtelefonu lietotāju ik dienas atver meklētāju savā mobilajā telefonā... 

Tātad ir ne tikai jābūt meklētājā, bet tajā ir jāparādās arī mobilajiem lietotājiem "draudzīgā" jeb pārskatāmā izskatā. Diemžēl joprojām daudzi uzņēmumi grēko ar mājas lapas izskatu, kas ir jau nākamais solis, bet tāpat vitāli svarīgs un nepieciešams. Turklāt šis faktors aizvien vairāk sāk ietekmēt meklēšanas rezultātus iekš Google. 

Trešais veids kā uzrunāt potenciālo klientu, ir aplikācijas. Šeit noderēs nedaudz kreativitātes un izdomas, lai rastu veidu, kā savu pakalpojumu integrēt kādā no popularitāti ieguvušajām aplikācijām. Piemēram, Latvija izceļas ar ļoti lielu aplikācijas Waze lietotāju skaitu, līdz ar to tas ir ievērojams potenciālo klientu loks. Mobilo sakaru nodrošinātāji ir pasākuši saviem klientiem populārākās aplikācijas piedāvāt bez maksas. Savukārt, Latvijas Valsts ceļi sociālā kampaņā aicinājuši aplikācijā atzīmēt bedres.


Pilna infografika ir apskatāma šeit

2 komentāri:

  1. Stokker lapa gan vēl 90-tajos dzīvo

    AtbildētDzēst
  2. Nu jau vairs nav tik traki - dažus mēnešus jau ir jauns dizains ;)

    AtbildētDzēst