otrdiena, 2015. gada 27. oktobris

LinkedIn - liels tīkls ar savu ceļu

Brīdī, kad Httpool Latvijas offiss paziņoja, ka turpmāk nodrošinās reklāmas izvietošanu sociālajā tīklā LinkedIn, man radās jautājums par šī tīkla vietu sociālo tīklu kartē. It kā tas ir lielākais šāda veida sociālais tīkls pasaulē, taču mani nepamet sajūta, ka var nākt kāds vēl labāks un LinkedIn neizturēs konkurenci. Manuprāt, lielākais mīnuss ir pārāk daudz risinājumu, pie kā ir pierasts citos tīklos, bet ir sajūta, ka LinkedIn tos neievieš, jo vēlas iet savu ceļu. Piemēram, nav iespējas izveidot pasākumu grupas ietvaros. Gribēju asociācijai uztaisīt grupu LinkedIn nevis Facebook, bet ātri vien pārlecām uz populārāko. Tāpat nevar "pa kluso" nomainīt informāciju savā profilā. Pat, ja šādu iespēju atzīmē, mainot informāciju, draugi par šīm izmaiņām saņem ziņu savos e-pastos. Man kā lietotājam tā ir pilnīga uzticības sagraušana. Es personīgi šo tīklu izmantotu biežāk, ja tas būtu vairāk "user friendly".

Attieksme no tīkla administrācijas izpaudās arī tajā, kā es saņēmu atbildes uz jautājumiem. Paldies šeit jāsaka Httpool Latvijas offisa vadītājam Arnim Ozolam, kurš pats bija pielicis roku, lai atbildes uz jautājumiem izskatītos pieklājīgāk. Viņš saņēma kaudzi ar prezentācijām un saitēm...

Šobrīd LinkedIn ir diezgan liels sociālais tīkls, kas orientēts uz katra lietotāja saites saglabāšanu ar esošajiem un bijušajiem kolēģiem, kā arī jebkuru citu cilvēku, kas nonācis lietotāja paziņu lokā. LinkedIn grib būt arī palīgs tiem, kas meklē jaunus izaicinājumus karjerā, un tiem, kas meklē informāciju interesējošā nozarē. Šobrīd tīklā ir 380 miljoni profesionāļu, 10 miljoni viedokļa līderu, 6 miljoni C līmeņa lēmumu pieņēmēju (CEO, COO, CFO, CMO, utt) un 3 miljonu MBA absolventu. Latvijā ir 220 000 lietotāju, Lietuvā ir 228 000 lietotāju, Igaunijā 141 000 aktīvo lietotāju, kas apmeklējuši savu profilu pēdējā mēneša laikā. Par turpmākiem plāniem specifiski šajā reģionā LinkedIn klusē. Par saviem plāniem kopumā ir iespēja noskatīties video.


Par reklāmas iespējām šajā tīklā:
- Onsite Display un Network Display - divi veidi, kā sasniegt jaunu auditoriju;
- Sponsored Updates - var sasniegt auditoriju ziņu slejā;
- Sponsored InMail - dod iespēju uzrunāt īpaši atlasītu auditoriju ar personalizētu ziņojumu tieši viņa LinkedIn paskastē;
- uzņēmumiem, kam ir LinkedIn profila lapas, ir iespēja iegūt novērtējumu uzņēmuma satura mārketinga rezultātam (Content Marketing Score). Tas nodrošina salīdzinājumu pret nozares vidējiem rādītājiem un sniedz ieteikumus tā uzlabošanā. 

3 komentāri:

  1. Vai tiešām jaunā paaudze šo izmanto?

    AtbildētDzēst
  2. What is betting on horse racing, and why do horse
    The sports betting industry has grown from an industry leader to one of 토토사이트 the leading employers in the world. We've created the most

    AtbildētDzēst