Mildronāts® pēdējās nedēļas rotā ne vien vietējo, bet
arī ārvalstu mediju virsrakstus. No sportistu nedienām ar pozitīvām dopinga analīzēm
līdz ziņām, ka slavenais zāļu preparāts tagad ir kļuvis par ārkārtīgi pieprasītu
preci. Īsumā par pašu situāciju - Mildronāts® ir ļoti labs uztura bagātinātājs, ko lieto un atzīst pasaulē slaveni sportisti,
taču no 1. janvāra tas ir iekļauts sportā neatļauto vielu sarakstā. Viedokļi par
iemesliem atšķiras – izskanējis gan viedoklis, ka tas ir politisku cīņu
rezultāts, gan arī uzskats, ka vainojamas varētu būt farmācijas kompāniju
cīņas. Īstos iemeslus droši vien neuzzināsim, taču ko šāda jezga dod pašam Mildronāts®
zīmolam.
A/S Grindeks padomes priekšsēdētājs Kirovs
Lipmans 14. marta raidījumā Sporta Studija teica, ka šāda reklāma maksātu miljonu!
Bet tagad ir sanācis, ka tā ir bez maksas. Un Mildronāts® ražotāji un
tirgotāji to izmanto. Šeit viens piemērs – ekrānšāviņš no sabiedrisko mediju
portāla LSM.lv.
Ar A/S Grindeks Komunikācijas departamenta
vadītājas Lailas Kļaviņas starpniecību sazinājos ar uzņēmuma mārketinga ļaudīm,
lai uzzinātu viņu viedokli gan par notikušo, gan arī par to, kā rīkosies tālāk.
Kā Jūs prognozējat, kā nesenie notikumi
ietekmēs zīmolu ilgtermiņā? Vai veiksiet kādas būtiskas izmaiņas zīmola
stratēģijā?
Pēdējie spilgtie notikumi ir pievērsuši
gan vietējo, gan pasaules mediju uzmanību, kas viennozīmīgi ir veicinājusi
produkta Mildronāts® atpazīstamību. Komunikācijā noteikti izmantosim tās
priekšrocības, ko nesusi mums grandiozā vispasaules uzmanība, piešķirsim
zīmolam novitāti, taču vērienīgu produkta zīmola maiņu neplānojam. Mildronāts®
bija un ir kvalitatīvs, drošs un efektīvs medikaments un lielā ažiotāža to
vēlreiz ir apstiprinājusi.
Kādas jaunas reakcijas vai vienkārši
klientu reakcijas esat pamanījuši pēc fakta parādīšanās publiskajā telpā? Vai
pēc preparāta ir audzis pieprasījums?
Esam saņēmuši virkni jautājumu gan
profesionālus, gan brīžiem arī diezgan naivus, piemēram, vai Marija Šarapova
iepriekš bija mūs informējusi, ka lieto mūsu preparātu. Vecāka gada gājuma
cilvēki sākotnēji zvanīja un raizējās, vai Mildronāts® būs viņiem aizliegts. Uz
to mēs vēlreiz un vēlreiz esam gatavi atbildēt noliedzoši un skaidrot, ka
Mildronāts® ir “Grindeks” pieprasītākais produkts, un uzņēmums šo medikamentu
ražo un ražos arī turpmāk atbilstoši pieprasījumam un tirgus situācijai.
Mildronāts®, kā pacientiem ierasts, arī turpmāk būs pieejams aptiekās.
Vai informācija par to, ka Mildronāts® ir
izpirkts un tā cena interneta veikalos ir pieaugusi, ir patiesa? Ar ko šis
fakts varētu būt saistīts?
Mums nav tiešas sadarbības ar interneta
aptiekām un ticamas informācijas par cenām un tendencēm tajās. Taču pieprasījums pēc Mildronāta® ir
audzis ne tikai dažādu valstu interneta aptiekās, bet arī vietējās aptiekās. Latvijā
nevajadzētu veidoties situācijai, ka produkts nav pieejams.
Nav komentāru:
Ierakstīt komentāru