svētdiena, 2016. gada 20. marts

Mildronāts® neplānotā globālā reklāmas kampaņa

Mildronāts® pēdējās nedēļas rotā ne vien vietējo, bet arī ārvalstu mediju virsrakstus. No sportistu nedienām ar pozitīvām dopinga analīzēm līdz ziņām, ka slavenais zāļu preparāts tagad ir kļuvis par ārkārtīgi pieprasītu preci. Īsumā par pašu situāciju - Mildronāts® ir ļoti labs uztura bagātinātājs, ko lieto un atzīst pasaulē slaveni sportisti, taču no 1. janvāra tas ir iekļauts sportā neatļauto vielu sarakstā. Viedokļi par iemesliem atšķiras – izskanējis gan viedoklis, ka tas ir politisku cīņu rezultāts, gan arī uzskats, ka vainojamas varētu būt farmācijas kompāniju cīņas. Īstos iemeslus droši vien neuzzināsim, taču ko šāda jezga dod pašam Mildronāts® zīmolam.

A/S Grindeks padomes priekšsēdētājs Kirovs Lipmans 14. marta raidījumā Sporta Studija teica, ka šāda reklāma maksātu miljonu! Bet tagad ir sanācis, ka tā ir bez maksas. Un Mildronāts® ražotāji un tirgotāji to izmanto. Šeit viens piemērs – ekrānšāviņš no sabiedrisko mediju portāla LSM.lv.


Ar A/S Grindeks Komunikācijas departamenta vadītājas Lailas Kļaviņas starpniecību sazinājos ar uzņēmuma mārketinga ļaudīm, lai uzzinātu viņu viedokli gan par notikušo, gan arī par to, kā rīkosies tālāk.

Kā Jūs prognozējat, kā nesenie notikumi ietekmēs zīmolu ilgtermiņā? Vai veiksiet kādas būtiskas izmaiņas zīmola stratēģijā? 

Pēdējie spilgtie notikumi ir pievērsuši gan vietējo, gan pasaules mediju uzmanību, kas viennozīmīgi ir veicinājusi produkta Mildronāts® atpazīstamību. Komunikācijā noteikti izmantosim tās priekšrocības, ko nesusi mums grandiozā vispasaules uzmanība, piešķirsim zīmolam novitāti, taču vērienīgu produkta zīmola maiņu neplānojam. Mildronāts® bija un ir kvalitatīvs, drošs un efektīvs medikaments un lielā ažiotāža to vēlreiz ir apstiprinājusi. 

Kādas jaunas reakcijas vai vienkārši klientu reakcijas esat pamanījuši pēc fakta parādīšanās publiskajā telpā? Vai pēc preparāta ir audzis pieprasījums? 

Esam saņēmuši virkni jautājumu gan profesionālus, gan brīžiem arī diezgan naivus, piemēram, vai Marija Šarapova iepriekš bija mūs informējusi, ka lieto mūsu preparātu. Vecāka gada gājuma cilvēki sākotnēji zvanīja un raizējās, vai Mildronāts® būs viņiem aizliegts. Uz to mēs vēlreiz un vēlreiz esam gatavi atbildēt noliedzoši un skaidrot, ka Mildronāts® ir “Grindeks” pieprasītākais produkts, un uzņēmums šo medikamentu ražo un ražos arī turpmāk atbilstoši pieprasījumam un tirgus situācijai. Mildronāts®, kā pacientiem ierasts, arī turpmāk būs pieejams aptiekās. 

Vai informācija par to, ka Mildronāts® ir izpirkts un tā cena interneta veikalos ir pieaugusi, ir patiesa? Ar ko šis fakts varētu būt saistīts? 

Mums nav tiešas sadarbības ar interneta aptiekām un ticamas informācijas par cenām un tendencēm tajās. Taču pieprasījums pēc Mildronāta® ir audzis ne tikai dažādu valstu interneta aptiekās, bet arī vietējās aptiekās. Latvijā nevajadzētu veidoties situācijai, ka produkts nav pieejams. 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru