Portāls DigitalMediaWire nule publicējis pētījuma rezultātus par tēmu, kuru arī es bieži apceru ikdienā, klausoties savu draugu stāstos. Proti, nesen veiktais pētījums rāda, ka 54% ASV uzņēmumu joprojām bloķē darbinieku pieeju sociālajiem medijiem. Jautājums - vai tas ir nepieciešams?
Agrāk, kad sociālie mediji bija jaunums, ne mazums dzirdēti stāsti par to, kā darbinieks visu darba dienu pavada kādā socializācijas portālā. Tagad šādu stāstu ir mazāk. Protams, daļa darba devēju ir mācījušies no pagātnes kļūdām un bloķējuši pieeju šiem medijiem. Bet vai gudrtelefonu (smartphone) un bezvadu interneta laikmetā tas ir risinājums?
Es ieteiktu paturēt prātā pozitīvās lietas, ko uzņēmums iegūst no darbinieka dalības dažādos sociālajos tīklos. Pirmkārt, ir reizes, kad darba vajadzībām jāsameklē kāds paziņa. Tā vietā, lai tērētu uzņēmuma resursus, piemēram, maksas telefona sarunas, viņš vajadzīgo atrod pilnīgi bez maksas un, iespējams, rezultātā tas pat uzņēmumam nes peļņu. Otrkārt, katram darbiniekam šobrīd ir iespēja veidot savu personīgo zīmolu, gan rakstot blogu, gan tvītojot. Uzņēmumam darbinieks ar kvalitatīvu personīgo zīmolu nāk tikai par labu.
Ja pat pēc šiem argumentiem darba devējs ir singri nolēmis turpināt bloķēt sociālos medijus, jo uzskata, ka darbinieks šajos portālos tikai izklaidējas, tad gribētu uzdot šādu jautājumu. Ja darbinieks ir tik maz nodarbināts, ka viņam atliek laika papildus izklaidēm darba laikā, vai tā ir tikai viņa vaina vien? :)
ļoti laba doma!
AtbildētDzēst