otrdiena, 2009. gada 3. novembris

ļauj māksliniekiem burt

Māksla un reklāma iet roku rokā, to mēs zinām. Jebkurš dizaineris varētu uzmest lūpu, ja kāds apgalvotu, ka viņš nav mākslinieks. Tāpat kā tekstu sastādītāji un daudzi citi, kas ir iesaistīti zīmola leģendas uzburšanā. 

Formāti un līmeņi, kādos mākslinieki iesaistās, ir dažādi. Piemēram, Red Bull projekts Art of Can. Tajā var piedalīties gan profesionāli mākslinieki, gan tādi kā es un Tu, ja vien jūtam sevī iedvesmu veidot mākslas darbus no Red Bull bundžiņām. 

Tas, ar ko es gribēju padalīties šodien, ir Sweat Shoppe. Divi radošie gari: Bruno Levy un Blake Shaw saber melnajā cepurē video, mūziku, fotogrāfiju un citus brīnumputeklīšus, lai radītu kaut ko acīm, ausīm un sirdij tīkamu. Ceru, ka iepriecināšu jūs ar šo video gleznu:

P.S. TE ARĪ viens dikti foršs viņu darbs. Sapūta balonus, ierakstīja skaņas, samiksēja, samontēja un sanāca ļoti atraktīvs (un hipnotizējošs klips). Varbūt kādu no jums tas iedvesmos apspēlēt sava zīmola tematiku!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru