trešdiena, 2011. gada 9. februāris

Par desām

Šorīt Star FM rīta raidījumā Valtera Krauzes un Baibas Sipenieces vadībā bija interesanta diskusija par desām. Diskusija par godu vācu desiņas 400. dzimšanas dienai izvērtās par vērtīgu informāciju mārketinga cilvēkiem. Galvenais vēstījums - neskatoties uz esošajiem sarežģītajiem ekonomiskajiem apstākļiem, cena ne vienmēr ir izšķirošs faktors.


Protams, diskusiju grūti nosaukt par zinātniski precīzu, taču tā, manā skatījumā, parāda interesantu tendenci. Cena reizēm tiek definēts kā galvenais un izšķirošais faktors, kāpēc pircējs izvēlas tādu vai citādu preci. Šis faktors tiek uzsvērts visos līmeņos - gan iepircēja un ražotāja/izplatītāja attiecībās, gan pircēja prasībās. Taču patiesībā ne mazāk svarīga ir kvalitāte. Protams, tas noteikti ir atkarīgs no produkta un arī no citiem apstākļiem, piemēram, pirkuma summas. Taču radio raidījumā par desām ne reizi neizskanēja, ka pircējs izvēlas lētāko. Biežāk minētie argumenti - produkta kvalitāte un garšas īpašības, kas vai nu atbilst vai neatbilst konkrētā cilvēka izpratnei par labu garšu. Tāpēc, ja kāds vēl to nav izdarījis, varbūt ir pēdējais laiks vēlreiz pārvērtēt sava produkta galvenās vērtības, kas, iespējams, palīdzēs atrast plašāku klāstu ar pārdošanas argumentiem.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru