Vakar sanāca paviesoties Lielbritānijas Padomes organizētajā mītiņā, kur piedalījās "International Young Interactive Enterpreneur Award 2010" titula ieguvējs Ernests Štāls un viesrunātājs no aģentūras R/GA Craig Patton. Un viesrunātājs tiešām nelika vilties un šaubīties par no darba dienas atrauto divu stundu izmanotšanas lietderīgumu.
Tas, ko savas uzstāšanās laikā mēģināja izdarīt Craig un kas viņam arī lieliski izdevās, ir ieviest skaidrību par aktuālajiem procesiem digitālās reklāmas nozarē. Neskatoties uz to, ka viņš vairāk pievērsās analīzei no aģentūras perspektīvas, arī man kā klientu puses pārstāvei viss stāstītais likās ļoti saistoši un aktuāli. Protams, ja runā par tik modernu lietu kā digitālās reklāmas risinājumi, nevar nerunāt par pārmaiņām. Galvenokārt jau tehnoloģiju attīstību, kas tieši ietekmē gan nozari, gan lietotāja paradumus. Pārmaiņas vienkārši notiek. Un uzvar tas, kas iet tām līdzi. Craig piedāvāja 2 formulas.
Pirmā parāda sistēmu pirms 2010. gada:
Smart people
+
idea
+
mass media
=
sales
Tagad tā vairs nedarbojas pilnvērtīgi un ir papildinājusies ar dažiem svarīgiem elementiem:
World we live in
(international collaboration is important)
+
data
(not only raw data but also listening and learning)
+
smart people
(planning is very difficult now)
+
idea
+
means
(there are so many options out there!)
+
interactive stuff
=
something
(outcome) that customers would like to measure
Ja izmaiņas pagājušajā gadismtā varēja skatīt desmitgadu perspektīvā, tad tagad katru gadu kaut kas mainās. Un nešaubīgi 2011. gads šajā formulā ieviesīs izmaiņas. Es pašlaik nesteigšos prognozēt kādas. Tikai viens citāts pārdomām no Craig Patton par to, kur esam: "You can write anything in the box and they always is going to have something to offer you and even deliver it to your door."
Nav komentāru:
Ierakstīt komentāru