trešdiena, 2011. gada 26. oktobris

ZEMO cenu aviokompānijas nav vainīgas. Jo piedāvā ZEMU cenu

Liela daļa lidotgribētāju vakar bija spiesti palikt mājās - migla izraisīja haosu aviosatiksmē, kā rezultātā lidmašīnas nevarēja atlidot uz Rīgu un šī iemsla dēl arī no Rīgas nevarēja tikt prom. Mediji sarosījās, jo bija par ko rakstīt - cilvēki sūdzējās. Citkārt klusie un atturīgie metās izkliegt savu sašutumu par aviokompāniju nespēju atrisināt viņu problēmas.



Šis ir kārtējais gadījums, kad mediji gluži vienkārši dzenas pēc sensācijām nevis objektīvi atspoguļo notiekošo. Proti, cilvēki ir sašutuši par zemās cenas aviokompānijas servisu - nespēju piedāvāt adekvātu kompensāciju par nenotikušu lidojumu laikapstākļu dēļ. ZEMO cenu aviokompānija tieši tāpēc to nespēj nodrošināt, jo piedāvā ZEMĀKĀS cenas. Vēlēties lidot lēti un saņemt luksus klases servisu, protams, nevienam nav liegts, bet dzīvē viss notiek citādi. Nez kāpēc lidotgribētājiem maksas tualetes pakalpojuma ieviešana vai strikti bagāžas nosacījumi liekas normāli, bet 5 stundas rindā pēc cita lidojuma risinājuma - nepieņemami. Taču jāatceras, ka šādu servisu biļešu pircējs ir izvēlējies. Un aviokompānija pie tā nav vainojama. To vajadzētu atcerēties arī žurnālistiem, kas veido sižetus aviokompāniju klientu aizstāvībai ;) 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru