Viens no veiksmīgiem veidiem kā komunicēt ar klientu - nozares portāli, kas saistīti ar tēmu, kurā strādā konkrētais uzņēmums. Mums visiem tur gribas būt, aktīvi darboties un nemanāmi reklamēt savus produktus. Tam, kurš kaut reizi to mēģinājis, ir priekšstats par to, cik tas ir grūti. Portālu lietotāji ir acīgi. ja pamana, attieksme parasti ir diezgan kritiska. Tāpat jau portālu lietotāju attieksme pret jebko ir kritiska ;) Tāpēc jābūt ļoti uzmanīgiem pirms kaut ko publicēt vai kādam atbildēt.
Iemaldījos recepšu portālā Receptes.lv, kur par savu preču izmantošanu ēdienu receptēs stāsta kaimiņvalstu saldumu ražotājs Kalev. Tiktāl viss ir ļoti labi, taču zemāk redzams "skrīnšots" no uzņēmuma pārstāvju atbildes klientam. Arī viss būtu labi, ja ne pirmais teikums... Mīļo klient, nu vai tad Tu tiešām nesaproti, ka reklāma? :) Tas ir kā laikrakstā nodrukātai reklāmai augšpusē uzrakstīt: REKLĀMA ŠĪ IR! :)

tik tiešām dīvaina reakcija/komentārs - acīmredzot nav līdz galam izvērtētas vadlīnijas, kā uzvesties soc medijos/forumos/internetā kopumā.
AtbildētDzēst