trešdiena, 2012. gada 30. maijs

Sociālā (bez)atbildība reklāmā

Pēdējā laikā esmu pamanījusi divas reklāmas, kas vismaz kādai sabiedrības daļai rada nepatiku pret produktu. Viena no tām ir RC COLA, kas aicina sēdēt mājās pie televizora nevis cīnīties ar sēdošo dzīvesveidu un, piemēram, bērnu aptaukošanos. Labāk dzersim RC COLA mājās pie televizora nevis uzlabosim veselību. Es zinu aktīvā dzīvesveida piekritēju, kas tiešām ir apvainojusies uz šo reklāmu:


Un uz vēl vienu reklāmu var apvainoties. To gan neatradu publiski pieejamu. Tā ir no diezgan kvalitatīvās un labās apdrošināšanas pakalpojumu sniedzēju kompānijas ERGO nupat uzsāktās reklāmas kampaņas. Visas redzētās reklāmas ir atraktīvas, bet uzskatu, ka viena pārlieku apceļ darbiniekus, kas tikko uzsākuši darbu. Ja neesat redzējuši, tad scenārijs ir apmēram šāds - lidostas darbiniece brīdina tūristus, kas gatavojas ceļot uz Ēģipti, ka viņu bagāža nenokļūs galamērķī, jo viņa strādā pirmo dienu, bagāžas sūtīšanas sistēma ir sarežģīta un tāpēc somas nonāks citā galamērķī, pēc tam vēl citā, pēc tam vēl citā... Ideja jau laba, bet izpildījums, maigi sakot, ne īpaši. Cerams, ka drīz šī reklāma būs atrodama arī interneta dzīlēs un taps ievietota šeit.

1 komentārs:

  1. vakar noskatījos jauno LMT reklāmu http://www.lmt.lv/lat/abonentiem/piesleguma_veidi/pirmais
    pajautāja, ko domāju. atbildēju. un tā pienāca gals draudzībai :))

    AtbildētDzēst