piektdiena, 2013. gada 25. janvāris

Nevainojams serviss - piemērs no Indijas

Gribēju padalīties ar rakstu no žurnāla Harvard Business Review 2012. gada novembra numura. Žurnāliste  viesojusies Mumbajā, lai papētītu vienu no varenākajām loģistikas sistēmām pasaulē - dabbawalas. Tie ir cilvēki, kas piegādā mājās ēdienu uz ofisu biroja darbiniekiem. Viņu ikdienas darba pamatā ir dzelžaina sistēma, kas ir nemainīga jau 100 gadus. Un tā joprojām strādā! Jebkuri mēģinājumi ieviest jauninājumus ir cietuši neveiksmi. Savukārt veiksmes pamatā ir neticami saliedēts komandas darbs. Šo rakstu ir vērts izlasīt jebkuram . Tas nav tikai par darbu uzņēmumā. Tas drīzāk ir par vērtībām, kas mūs ikdienā dzen uz priekšu.

Rakstu var lejupielādet, spiežot uz ikonas:
 



Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru