otrdiena, 2013. gada 8. janvāris

Sociālie tīkli ir par komunikāciju nevis atrādīšanos. Baltcom piemērs

Jau no sestdienas, 5. janvāra Juglas iedzīvotāji nesaņem Baltcom pakalpojumus - periodiski parādās televīzija, taču internets nav pieejams. Gadās visiem, bet komunikācija ar klientu negadās - tā vai nu ir vai nav. Šis ir tas gadījums, kad nav. Ir skaisti mājas lapā saliktas ikonas un linki uz dažādiem sociālajiem tīkliem, bet tas arī viss. 

Kad konstatēju, ka nav ne interneta, ne televīzijas, gribēju noskaidrot, vai tikai man ir problēmas, kā tās risināt un kad tās varētu būt atrisinātas. Zvanīju uz 1188, noskaidroju Tehniskā dienesta tālruņa numuru un tur  jau priekšā bija paziņojums par to, ka visā Juglas tīklā ir problēma. Tiktāl ļoti labi, bet, kad nekādu izmaiņu nebija arī 6. janvārī, mani tomēr sāka interesēt, kad izmaiņas būs. Tā kā man ir mobilais internets, gluži bez sakariem nebiju, bet informācijas nekādas. 7. janvāris - informācijas nekādas. Pacietīgi gaidīju un sagaidīju īsziņu. Paldies par to, bet, cienītais uzņēmum, kāpēc Jūs esat sociālajos tīklos?

Zemāk redzamie skrīnšoti ir fiksēti 8. janvāra rītā:
Baltkom mājas lapa. Ziņa par traucējumiem tīklā nav pelnījusi vietu ziņu lentē.


Facebook lapā situācija tāda pati. Svarīgākā ir ziņa par 10 labākajām reklāmām Krievijā....

Draugiem.lv situācija identiska - nu svarīgas tās reklāmas Krievijā...

Tviteris man patika vislabāk - ja ir problēmas (ne tās, par kurām rakstu es), zvaniet uz mūsu tehniskās palīdzības dienestu. Kāpēc man ir jāmaksā par pakalpojumu un vēl jātērē nauda, lai zvanītu? Cilvēki ir gatavi komunicēt bezmaksas komunikācijas kanālos, bet uzņēmums acīmredzami nesaprot, ka sociālie tīkli nozīmē komunikāciju nevis reklamēšanos un atrādīšanos.

4 komentāri:

  1. Dzīvoju Juglā. Labi, ka atteicos no Baltcom

    AtbildētDzēst
  2. Patiesībā pēc šī atgadījuma es arī sāku domāt par alternatīviem variantiem. Ja jau pakalpojumu sniedzējam klients nav svarīgs, tad vismaz jāpaskatās apkārt...

    AtbildētDzēst
  3. laikam komunikācijas uzturēšana maksā vairāk nekā atkritušie klienti.

    AtbildētDzēst
  4. Tās pogas laikam smukuma pēc ielikuši.Bet nu tāpat šķiet dīvaini ka viņiem laikam nospļauties par klientiem ar domu ka gan jau pārcietīs.

    AtbildētDzēst