Ko dod liels sekotāju skaits, ja tie nerada nekādas sekas, proti, ja saturs nav interesants un tas netiek ne lasīts ne nodots tālāk? Tāds man vakar radās jautājums, kad kolēģe pastāstīja, kādu e-pasta vēstuli saņēmusi. Šajā gadījumā jautājums būtu nedaudz pārfrāzējams - kāda jēga no tā, ka tiek panākta vēstules atvēršana, bet saturs nav saistošs?
Uz uzņēmuma e-pasta adresi, kas norādīta visos darba sludinājumos, tika nosūtīts e-pasts ar subject "Pieteikums servisam". Tieši servisa speciālistu uzņēmums šobrīd meklē, tāpēc saturs solījās būt saistošs, bet bija šāds.
Stratēģija ir šķietami gudri izdomāta, bet kādas emocijas radīs acīmredzami cits saturs pretēji tam, kas tika gaidīts? Šajā konkrētajā gadījumā emocijas nebija pozitīvas. Un par reklāmas saturu katrs pats var izdarīt secinājumus. Mans personīgais viedoklis - ar humoru VIENMĒR ir jāuzmanās.
Nav komentāru:
Ierakstīt komentāru