Viens veids, kā uzņēmumam meklēt darbiniekus, ir ievietot sludinājumu valsts lielākajā biznesa avīzē uz vāka. Tas noteikti izmaksā daudz, un mazs uzņēmums to nevar atļauties. Taču kādas ir priekšrocības šādam sludinājuma, piemēram, reģiona līmenī? Galvenais ieguvums noteikti ir tā auditorija, kas nenopērk avīzi, tikai to apskata. Šādi, iespējams, var noķert kādu cerīgu kadru.
Šādi sludinājumi ir manīti šur un tur, kad personāla atlases pirmās kārtas uzdevumu var iekļaut jau pašā sludinājumā. Tādējādi tiek atsijāti kandidāti, kam nav vajadzīgo zināšanu, lai pretendētu uz konkrēto amatu. Un arī kandidāts var nedaudz vairāk uzzināt par darbu.
Vizuālu pierādījumu neatradu, bet atceros stāstu no kādas reklāmas aģentūras, kas meklēja visuzmanīgāko grāmatvedi. Dažādu uzņēmumu kontā tika ieskaitīts 1 eiro cents ar pamatojumu, ka tiek meklēts grāmatvedis. Reklāmas aģentūra sev piemērotu kandidātu atrada. Domāju, ka tas izmaksāja krietni mazāk kā jebkurš reklāmas laukums. Tā kā arī darba sludinājumi var būt kreatīvi un, iespējams, ir vērts arī tajā ieguldīt kaut nedaudz savas kreatīvās enerģijas.
Nav komentāru:
Ierakstīt komentāru