ceturtdiena, 2009. gada 1. oktobris

Atšķirības pārdevēja un pircēja argumentos - pārāk lielas, lai veiktos abiem

Šis ieraksts, iespējams, būs interesants tiem, kas strādā B2B sektorā. Ardath Albee raksta interesantu blogu par B2B attiecībām. Viņas darbs saistīts ar mārketinga stratēģiju izstrādi tieši B2B segmentam. Jaunākajā bloga ierakstā Ardath demonstrē kā pārdošanas stratēģija atšķiras no pirkšanas stratēģijas. Man tas lika par daudz ko padomāt saistībā ar savu darbu šajā lauciņā. 

Ardath nosauc iemeslus, kas vada katru pusi - pārdevējus un pircējus (B2B) - pieņemt tādus vai citādus lēmums. Ardath gan uzskata, ka šie argumenti ir pilnīgi atšķirīgi, taču es tur redzu nelielas sakarības. Neskatoties uz to, atšķirības tomēr ir lielas:


Pārliecinot par savu produktu, mārketinga speciālists apsver savu budžetu, meklē atbildīgo personu, izdara secinājumus par auditoriju un nosaka konkrētā biznesa klienta vērtību. Pircējam svarīgākais ir tas, ko iegūst viņš. Tāpēc, iespējams, jāsāk ar savu domu pārkārtošanu, lai pārdotu vairāk.  

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru