pirmdiena, 2009. gada 12. oktobris

Mediju reklāmas tirgus nepārsteidz

Manās rokās nonāca mediju aģentūras "Mediapool" apkopojums par tendencēm mediju tirgū šogad un arīdzan šo tendenču salīdzinājums ar pagājušo gadu. Protams, pētījuma rezultāti rāda, ka kopējais investīciju apjoms reklāmās ir samazinājies un tāpat kā iepriekš dominē sezonalitāte. Vairāk ieguldīts reklāmās internetā, bet samazinājies reklāmu apjoms visos pārējos medijos. Lielākie cietēji ir prese, kur kritums ir 40 procenti salīdzinājumā ar pagājušo gadu. Taču mūs vēl nav sasniegusi tā tendence, kas Igauniju pārsteidza pagājušajā pavasarī - ieguldījumi reklāmā internetā pārsniedza ieguldījumus radio.  Salīdzinoši Latvijā radio reklāmās iztērēti 10 miljoni latu, bet internetā - pieci. 

Runājot par atsevišķām nozarēm, joprojām reklāmās turpina investēt tirdzniecības uzņēmumi un dažādu mediju izdevēji. Savukārt, investīciju apjoms reklāmās visvairāk krities biznesa, finanšu pakalpojumu un nekustamā īpašuma nozarē, kā arī transportlīdzekļu nozarē. 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru