svētdiena, 2009. gada 29. novembris

Vēl dažas Eurobest piezīmes - saites uz lieliskām kampaņām

Šodien izskrēju cauri visām piezīmēm, kas pieskricelētas festivāla laikā. Un secināju, ka bloga atsevišķā ierakstā jāapkopo linki uz kampaņām, kuras man līdz šim bija paslīdējušas garām nepamanītas un līdz ar to nebija manāmas šajā blogā. Bet eksperti tās minēja kā labos piemērus, un nevar viņiem nepiekrist :)
- cūkmeņi dzīvo arī citās valstīs - Pigs in Pain campaign;
- katram putnam jādod iespēja kaut reizi dzīvē lidot - Washington Lottery;
- Cardbury's šokolādes kampaņa, kas tika nosaukta par ļoti veiksmīgu "brand turnover" - Gorilla;
- Philips jaunā televizora reklāma, kas šogad dabūja Kannu Lauvu Filmu Grand Prix - Carousel;

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru