Dažas dienas līdz Pasaules kausa futbolā turnīra sākumam ir iespēja izvērtēt dažādu zīmolu veiksmīgumu, piedaloties turnīra reklamēšanas kampaņās. Interesants fakts parādījies sporta zīmolu atbalstītāju grupā. Galvenā atbalstītāja gods ir ticis Adidas, taču mūsdienās šis tituls un vienkāršs logo uz bumbas vairs nedod gaidīto atdevi. Par labāko atbalstītāju balso skatītāji, tāpēc jābūt aktīviem. Īpaši, ja tādi ir konkurenti - Nike Pasaules kausa video skatīts jau gandrīz 14 miljoni reižu. Un tas viss neskaitot diskusijas un pieminēšanu internetā.
Interesanti arī, protams, būtu uzzināt, kam jāpateicas par negatīvo buzz no pašu futbolistu mutes par neveiksmīgo bumbas dizainu. Īsāk sakot - galvenais atbalstītājs vienam no pasaulē lielākajiem pasākumiem vismaz pagaidām nav spējis piesaistīt sev pienākošos uzmanību, kamēr visu fanu uzmanību sev piesaistījuši konkurenti.
Nav komentāru:
Ierakstīt komentāru