Rīgas lielveikalos ir sākusies izpārdošana, kas automātiski nozīmē, ka skatlogos tiek izģērbti manekeni. Tas laikam, lai nav jāiespringst, kā reklamēt lielās atlaides :) Šogad šī tendence kļuvusi uzkrītoša - viens un tas pats, izejot tikai pa vienu gaiteni vienā no Rīgas lielākajiem superveikaliem:

Šis skatlogs dzīvē izskatās diezgan atbaidoši. Īpaši kājas, kas mētājas.
Ne gluži pliki, bet ietīti papīros.
Aizsegti ar deķīti.
Nogurdinoši vienādi (bez-informatīvi) tie mūsu skatlogi.
AtbildētDzēstKas attiecas uz kliedzošajiem SALE - nedrīkst aizmirst, ka vēl pie dzīvības ir tā paaudze, kam šis vārds vairāk saistās ar ukraiņu nacionālo ēdienu
Te gan laikam pie vainas būs tas, ka lielākajai daļai uzņēmumu kampaņa top Baltijas valstīm kopā nevis vienai valstij atsevišķi. Un "sale" ir tāds unificējams vārds, lai mārketinga departamentam nebūtu jākrāmējas ar individuālu pieeju :)
AtbildētDzēst