svētdiena, 2010. gada 24. oktobris

Laikraksta Diena mārketingam īpašnieku maiņa nākusi par labu

Lasu laikrakstu "Diena" un priecājos. Es patiešām šo preses izdevumu joprojām pērku veikalā drukātā formātā un priecājos par tā izaugsmi. Kopš notikumiem, ko lielākā daļa uztvēra kā vienīgās nacionālās neatkarīgās avīzes galu - īpašnieka maiņu, redakcijas gandrīz pilnīgu nomaiņu - "Diena", manuprāt, ir kļuvusi daudz mūsdienīgāka. Neesmu pamanījusi arī tendenciozitāti ziņās, tāpēc laikam arī šoreiz ir vietā pateikt - viss, kas notiek, notiek uz labu.

Vienīgais ievērības cienīgais un mūsdienīgais gājiens no "Diena" iepriekšējās redakcijas, bija portāla izveide. Citas spilgtas lietas neatceros. Es, protams, šeit nerunāju par mediju saturu un žurnālistu darbu, bet tieši par sevis pasniegšanu un pārdošanu - mārketingu. Tagad vienā salīdzinoši īsā laika sprīdī ir vairāki skaļi notikumi. Pirmkārt, "Dienas Mediji" laiduši tautās žurnāla "Playboy" latviešu versiju. Ja atmiņa mani neviļ, pirmajai šāda iecere radās izdevniecībai "Santa", bet tā iecere arī noplaka. Tagad to veiksmīgi realizē "Diena" (tiesa gan, vēl jau redzēsim, cik tas būs veiksmīgi :) ). Pagāja dažas nedēļas un jau ziņojums par vēl vienu žurnālu, kas veltīts ēdienu tēmai. Arī par šī projekta veiksmi vēl pāragri spriest, taču lietas notiek. Un ja tādu greznību var atļauties, tad kāpēc nemēģināt?

Jaunākais paziņojums no laikraksta vēsta, ka turpmāk ziņas taps lielveikalā. Proti, portāla redakcija būs veikala telpās blakus "Dienas viesistabai", kur savukārt tiks organizētas publiskas debates. Un vēl ikviens tirdzniecības centra apmeklētājs varēs lasīt "Dienas Mediju" izdotos žurnālus un laikrakstu. Un tikt uz vāka, nofotogrāfējoties un atstājot savu bildi, bet pēcāk saņemot mājas pastkastītē preses izdevumu ar savu bildi uz vāka. Nekā revolucionāra, bet laikraksts un izdevniecība liek par sevi runāt, un tas notiek jēgpilni, izmantojot vienu no svarīgākajiem mārketinga likumiem - galvenais ir cilvēku iesaistīšana.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru