Uzreiz precizēšu - neesmu ne Stendera Ziepju fabrikas darbinieks, ne kā citādi esmu saistīta ar šo uzņēmumu. Ja nu vienīgi kā kliente esmu pilnībā pārņemta ar pozitīvo pieredzi, ko pēdējo divu dienu laikā guvu divos dažādos Ziepju fabrikas veikalos - tirdzniecības centros Domina un Mols.
Uzņēmēj, ja vēlies izmantot piepārdošanas stratēģiju savā B2C (business-to-consumer) biznesā, aizej uz kādu no iepriekš minētajiem veikaliem. Tur Tev ir iespēja piedzīvot (experience - eng), kādam ir jābūt rezultātam no apmācībām un citām darbībām, kas vērstas uz pārdevēja stimulēšanu pievērsties piepārdošanai. Pirmkārt, pārdevējam ir skaidrs risinājums, ko piedāvāt, kad izstāstu savu vēlmi. Ne sekundes minstināšanās! Uzreiz pie vēlmju izzināšanas un konkrētu produktu piedāvāšanas. Turklāt tas notiek tik ļoti jaukā atmosfērā, ka es pat aizmirstu pajautāt, cik konkrētais produkts maksā. Aizdomājos par to brīdī, kad čeks jau izsists un tā summa nemaz nešķiet tik svarīga.
Otra piepārdošanas paraugstunda notiek, kamēr tiek iesaiņota dāvana. Zinu, ka lielās aviokompānijas, piemēram, SAS izmanto šādu stratēģiju - rūpēties par to, lai klients lidojuma laikā visu laiku ir nodarbināts ar kaut ko. Citu starpā var iemest daudz pašreklāmas informācijas, kas ļoti labi nostrādā, jo neko citu reizēm nav ko darīt kā vien klausīties un skatīties. Un, stāvot pie kases, kamēr iesaiņo dāvanu, tiešām nekas cits nav ko darīt, kā vien pētīt produkciju un sarunāties ar pārdevēju. Un pārdevēja nav jāmudina uz sarunām - gan izzina manus paradumus, gan pastāsta par jaunajiem produktiem, gan arī pačukst noslēpumu - kādi produkti būs pieejami drīzumā. Pēc šīs pieredzes klients iziet no veikala pacilātā noskaņojumā, nepārlādēts ar gūzmu nevajadzīgas informācijas un licis aiz auss to, kas varētu noderēt un rosināt atgriezties. Tiešām perfekti! Malači!
Nu sanāca īsts slavinājums, bet tādi gadījumi, kad var uzrakstīt ko tik pozitīvu, ir TIK ļoti reti, ka, manuprāt, būtu grēks nerunāt par tiem pašiem retajiem :)
piekrītu par 100%! nesen pārliecinājos un ar patiku atgriežos Stendera veikalos atkal un atkal.
AtbildētDzēst