Šobrīd ir interesanti pavērot diskusiju Tviterī starp Lattelecom valdes priekšsēdētāju un izpilddirektoru Juri Gulbi un sociālo mediju lietotājiem. J. Gulbis savā Tviterkontā 19. jūnijā publicēja drosmīgu tvītu:
Drosmīgu tāpēc, ka riteņbraucējiem braukšanas vieta pilsētā ir sensitīva tēma. Viņi uzskata, ka veloceliņu nav pietiekamā daudzumā. Tāpēc velosipēdisti ir spiesti pārvietoties gan pa ietvēm, gan ceļa braucamo daļu. Rezultātā neapmierināti ir visi - velobraucēji, autovadītāji, gājēji... Katram savi apsvērumi. Tomēr vairāk vai mazāk sabiedrība izturas ar izpratni pret tiem, kas izvēlas aktīvu un veselīgu dzīvesveidu. Taču tagad izrādās, ka visi īsti sadzīvot nevar. Un kāds to ir pateicis skaļi...
J. Gulbis ir licis aizdomāties ne tikai par riteņbraukšanas tēmu, bet arī par to, ko drīkst un ko nedrīkst atļauties liela uzņēmuma vadītājs sociālajos tīklos savos privātajos kontos. Grūti pateikt, vai diskusija, kas šobrīd notiek par šo tēmu, kā ietekmēs Lattelecom tēlu. Domāju, ka tik spēcīgas sekas tam nebūs. Taču skaidrs, ka velosipēdu pretiniekiem Rīgas ielās ar Lattelecom saistīsies pozitīvākas asociācijas, velosipēdistiem - negatīvākas. Tas vērojams arī Tvitersarunās - sabiedrība ir sadalījusies divās daļās. Es nevaru atbildēt uz jautājumu - vajadzēja vai nevajadzēja tik spēcīgu viedokli publicēt. Varbūt Jūs varat padalīties ar savām domām par šo?
Viens gan ir skaidrs - mediju uzmanību šādi piesaistīt var. Žurnālists Arnis Krauza savā Tviterkontā publicējis komentāru, kam pilnībā varu piekrist: "Lūk jums jaunie mediji. Nevis @JurisGulbis intervija TV/radio, presē vai kādā portālā, bet viens tvīts un publikā tik plaša velodiskusija." Uzņēmumam tomēr tas nāk par labu, ka tā vadītājs ir aktīvs sociālo mediju lietotājs. Īpaši tad, ja viņš pats administrē savu kontu un tur publicē savas domas. Mediji ne vienmēr var piekļūt augstos amatos esošiem cilvēkiem. Ja piekļūst, tad bieži nav laika vienkārši patērgāt par to, ko šis cilvēks domā par ikdienišķām problēmām. Tāpēc šādiem tvītiem ir liela vērtība. Augstāk minēto diskusiju ir apsprieduši divi mediji - portāls "Kas Jauns" un žurnāls "Ir". Abi ir mediji ar pietiekami lielu un labu auditoriju. Domāju, ka Lattelecom sabiedrisko attiecību speciālisti ir priecīgi par šādu notikumu pavērsienu - laba un plaša publicitāte.
Nav komentāru:
Ierakstīt komentāru