ceturtdiena, 2009. gada 26. novembris

Eiropas Reklāmas festivāls Eurobest. 1. diena

Kārtējo reizi nav jānožēlo ne iztērētā nauda, ne laiks - festivāls "Eurobest" JAU ir sevi attaisnojis! Kreatīva noskaņa, jaunas idejas un lieliskā Amsterdama!

Dažas atziņas no šodienas:
- to, ka zīmolu apvienošanās nesīs panākumus nākotnē, jau biju kaut kur dzirdējusi, taču šodienas prezentācijā tika iezīmēta vēl viena tendence. Proti, zīmolu sadarbība ir divtik izdevīga, ja tai ir kopējs sociāls mērķis. Piemēram, aviosabiedrība SAS jaunajā kampaņā saviem klientiem saka - mēs zinām, ka pārvietošanās ar lidmašīnu nav "tik zaļa". Vilciens noteikti ir videi draudzīgākais, tāpēc, ja iespējams, izvēlieties to. Taču, ja nav iespējams, lidojiet ar SAS. Un tapa kopīga reklāmas kampaņa, kas ir par labu visām iesaistītajām pusēm;
- TV izmantošana joprojām ir lielākā iespēja iegūt atpazīstamību. Tikai pēc tam seko digitālie mediji. Hmm, apšaubīju šo atziņu, līdz lektors minēja piemēru - Sjūzena Boila. Nu nevar nepiekrist :)
- jebkurš pētījums, kas veikts kaut vai tikai pirms gada, vairs nav derīgs. Mūslaikos cilvēku viedokļi mainās dažu mēnešu laikā. Problēma - kā radīt kvalitatīvu pētījumu īsā laika periodā, lai iegūtie dati vēl būtu ticami un izmantojami;
- ticība (trust) - visa pamatā. Vispirms Tu tici savai idejai, ka tā būs veiksmīga. Pēc tam Tu iedvesmo komandu tai ticēt un veiksmes gadījumā viņi tic. Visi kopā virza ideju tālāk līdz tā nonāk pie klienta. Un arī viņam ir jātic gan komandai, gan idejai;
- vērtīgi citāti: "If you have a passion, you can be the best, but you still have to put the work in it." "The real fact of the matter is that nobody talks about brands. People talk about what interests them. Sometime's its a brand."
- viela pārdomām - "is a creative customer strength or threat?"

4 komentāri:

  1. Super, ir prieks lasīt mājas palicējiem.
    Gaidu nākamo dienu atziņas, atskatus, citātus. :)

    AtbildētDzēst
  2. Ceru, ka pēc aizdošanās mājās būs plašāks apkopojums un pārdomas. Pašlaik ir laiks tikai īsam galveno ideju apskatam. Tā, lai neaizmirstas :)

    AtbildētDzēst
  3. Vēl viens vērtīgs citāts no šodienas: "Please, dear brand, do not talk about yourself. Talk about what you love." Jeff Kling, Wieden+Kennedy

    Cheers!
    Andris

    AtbildētDzēst