piektdiena, 2009. gada 20. novembris

Meteorīts finiša taisnē

Laikam drīz jau būs viss. Pagaidām kopējais vērtējums 10 baļļu sistēmā, kur 10 ir izcili, ir 6. Tā ņemšanās ar meteorītu bija forša. Nākamā sērija - varoņi - likās, nu tik būs! Bet galā tāds čuš vien sanāca. Rezumējot, liela brēka, maza vilna jebšu sākums labs, turpinājums ne īpaši. Ja nu vienīgi mūs vēl gaida satraucoša un lieliska nākamā sērija :) Jānis Spoģis saka - atrisinājums tikai būšot. Vai nav par ilgu? Man jau apnicis gaidīt, tāpēc vairs negaidu. 

Te Tele2 runasvīrs stāsta par to, kā viss bija un par jauno produktu. Avots - Jura Kažas blogs:



Man ir daži komentāri. Pirmām kārtām, man tomēr nav skaidra sakarība starp meteorītu un varoņiem. Vai tas, ka tā jāpaskaidro, lai arī pārējie to saprastu, liecina par kampaņas pārdomātību? Vai arī tikai es to sakarību nevaru saskatīt? Tarifu plāns "Meteorīts" - vispār daudzi interesējas un izmanto? Būtu interesanti redzēt datus. Bet man liekas, ka ir gūta interesanta mācība - ja notikums skaidri nenorāda sakarību ar produktu, tad, iespējams, pārdošanas apjomi var nepatīkami pārsteigt. Šāda doma jau izskanēja profesionāļu diskusijās, un par tās pareizību nupat esmu sākusi pārliecināties. Bet mums ir lieliska iespēja mācīties no citu kļūdām un arī par to paldies Tele2 :)

15 comments:

  1. Izskatās ka tās reklāmas ir ierunātas ungāru valodā un pēc tam pārtulkotas latviskji - tādēļ arī tam zūd jēga un ir grūti kaut ko saprast.

    AtbildētDzēst
  2. Pats tarifu plāns mani sāk interesēt. Samaksā 9 LVL un runā visos tīklos n-tās stundas bez maksas. Diezgan izdevīgi, jo, piemēram, šobrīd knapi ietilpstu savos LMT 20 LVL. Ir ko apdomāt :)
    Bet reklāmas kampaņa - par garu. Sevišķi tagad, kad cilvēki ir pieraduši pie tā, ka visam jānotiek ātri, vislabāk jau aizvakar. Un gaidīt vēl... nu so so.

    AtbildētDzēst
  3. Atzīšos, arī es pirms meteorīta kampaņas neapsvēru Tele2 piedāvājumus. Bet tagad esmu nolēmusi vismaz aiziet un painteresēties. Nu aizķēra šī kampaņa, bet iznākums, manuprāt, varēja būt veiksmīgāks.

    AtbildētDzēst
  4. Jānis Spoģis, nevis Sproģis. :)

    +nedomāju, ka tā interese ir tieši meteorīta dēļ. Pats piedāvājums jau nav slikts. Tas arī ieinteresē. Varēja būt arī "mūsu un parastias veļaspulveris" stila reklāma un tas aizietu.

    AtbildētDzēst
  5. fantastiska kampana, ar visu meteoritu prieksgala, varoniem un finalu. malaci, atbalstu, vērienīgums grandiozs! ja lmt turpinas sava gara turpinat, tad driz vien pariesu uz tele2. pilnigi stulbas un bezgaumigas reklamas, kauns, kauns, kauns. pēdējā gada laikā kārtīgi sabojāja labo imidžu par lmt

    AtbildētDzēst
  6. Paldies par neprecizitātes norādīšanu, izlaboju. Bet mana interese par Tele2 radās tieši meteorīta dēļ. Un jāpiekrīt, ka LMT reklāmas ir pabriesmīgas. Saktoties tās, mani nepamet sajūta, ka LMT grib atdarināt konkurentus, bet, manā skatījumā, diemžēl tas galīgi neizdodas.

    AtbildētDzēst
  7. Vakar redzēju atrisinājumu - reklāmas klipu, kas tik tiešām palīdz visu saprast. Cik ideja par meteorīta bedri bija laba, tik reklāmas nebija tik labas :)

    AtbildētDzēst
  8. ''Cik ideja par meteorīta bedri bija laba, tik reklāmas nebija tik labas :)'' - galvenais, ka saprati par produktu/piedāvājumu - kas jāpērk !

    AtbildētDzēst
  9. nopietni? Jums sižets iet kopā? Varbūt palīdzēsiet man tikt galā. Tātad, uz pilsētas krīt meteorīts - to redzam gan pirmajās, gan tagadējās reklāmās. Supervaroņiem nav naudas, lai cīnītos. Supervaronis dodas pie TELE2, dabū kautkādu 'fīču (kā vēlāk reklāmā mums saka, meteorītu), un aiziet ar čiksu 200 km/h nesties pa pilsētas ielām. Meteorīts vēl joprojām krīs, cilvēki tak vēl joprojām pilsētā ir panikā un mirst....?! Tātad, TELE2 meteorīts kā līdzeklis cīņai pret īstu meteorītu? Bet pēc reklāmām neizskatās, ka pasaules glābšana ir to supervaroņu prioritāte?

    p.s. LMT šādi tarifi, kad zvana uz visiem tīkliem par noteiktām bezmaksas minūtēm, ir bijuši jau nez cik ilgi (Formulas, iStyle). Tiem, kam liels rēķins: iesaku zvanīt/iet uz LMT, konsultēties un nomainīt tarifu veidu.

    AtbildētDzēst
  10. Viennozīmīgi - kā intervijā izteicās Špoģis.
    Viennozīmīgi - var izmainīt pasauli/biznesu ar lietu palīdzību (domāt vairs nevajaga).
    Ч.Ш.: В книге «Логический интеллект» Вы предложили замечательную формулировку, что «сегодня мир управляется физически сильным, но интеллектуально убогим насильником».
    А.З.: Да, Вы правы, интеллектуально убогим насильником. Ситуация вот какая. Американцы практически могут сделать все. Лететь на Марс, клонировать животных, и т.д. Однако, интеллектуально американцы, возглавляющие мир, не понимают ничего. Это – общество дебилов. И вот этот дебилизм – самая страшная опасность современности…
    Ч.Ш.: Но ведь чтобы лететь на Марс, нужен интеллект…
    А.З.: Да, разумеется, нужен интеллект, но не тот. Для полета на Марс нужны шестеренки, кружочки, какие-то станки и т.д. Проще говоря, вещи нужны. Американцы умеют вещи производить. Любые. Какие угодно! Но приборы, аппараты – это еще не интеллект. Интеллект заключается в подлинно научном познании мира, в соответствие с правилами логики и методологии науки. (..)Американцы манипулируют вещами, тем, что они создают, продуктами, продуктами. Они манипулируют вещами, изделиями, изобретениями и т.д. Они не мыслями оперируют. Им мысли не нужны!
    Александр Зиновьев: Надежда – на новое поколение

    AtbildētDzēst
  11. Man un, es domāju, ne tikai man galvenais ir nevis tikai saprast, par ko ir stāsts. Galvenais - vai es pēc šī stāsta noklausīšanās par to gribēšu maksāt, iegādājoties preci vai pakalpojumu.
    To Curiha -> nu ja, tā jau tas arī ir :) Tāpēc nevaru apgalvot, ka risinājums un kopējais iespaids man patīk
    Paldies par intervijas citātu. Man liekas, ka te ir jautājums par to, uz kurieni mēs vispār ejam. Pasaule kļūst automatizēta, kas ir biedējoši, taču labās ziņas - man tomēr liekas, ka cilvēka prātam tomēr vienmēr būs vieta :)

    AtbildētDzēst
  12. Gluži otrādi - reklāmas klipu mērķis bija tieši to parādīt, ka attiecīgie varoņi ir degradējušies un katram parastajam cilvēkam pašam laiks kļūt par varoni, nevis paļauties uz tādiem.

    AtbildētDzēst
  13. Cepuri nost tavā priekšā, WhiteRabbit! Tu visu saprati! Es ar to nevaru lepoties :)

    AtbildētDzēst
  14. Tikai tāpēc, ka speciāli mēģināju. Šai reklāmā action daļa ir super, bet skaidrojošā tomēr atpaliek - un tā var manīt, ka līdz daļai mērķauditorijas message tiešām nav ticis aiznests... Tā šoreiz ir diemžēl kampaņas komandas vaina, kurai bija jārēķinās ar esošo auditoriju, nevis ideālo.

    AtbildētDzēst