trešdiena, 2009. gada 18. novembris

Tu kā brends

Ko par Tevi domā Tavs boss? Bet ko - kaimiņiene? Ko mamma? Kādiem līdzekļiem Tu panāc, ka cilvēki runā un domā TIEŠI TO par Tevi?


Tā sauktajam self-branding ir vairākas dimensijas. Ja atceramies Ērvina Gofmana teoriju par lomām, ko mēs ikdienā spēlējam (studente, māsa, kaimiņiene, darbiniece utt.), tad varam to projicēt arī paš-brendinga plaknē. Kad katrs no mums būvē sevi kā zīmolu(neatkarīgi no tā, vai darām to apzināti vai neapzināti, bet tas vienkārši notiek), mēs varam izpausties katrā no lomām, mainot atsevišķus elementus un detaļas, ko gribam attiecīgajā sfērā izcelt.

Viena no lomām, ko mēs spēlējam ir "darbinieks" vai "potenciālais darbinieks". Kādu iespaidu Tu gribi atstāt un ar kādiem līdzekļiem Tu to panāc - tā ir katra iespēju, izdomas un izpildījuma ziņā. Protams, internetā var atrast sakarīgus padomus, tomēr izpildījums paliek mūsu pašu ziņā. Iedvesmai grafiskā dizainera Michael Anderson CV:

1 komentārs: