Es, godīgi sakot, vairs nesaprotu, kas notiek ar Rīgas un Latvijas kā pievilcīga tūrisma galamērķa reklamēšanu. Visu laiku kaut kādi konflikti un berzēšanās, bet no kura tad īsti prasīt atbildību par kampaņu un kurš īsti ir organizators tam visam - tas man kā ierindas vērotājam nav skaidrs. Taču ir patiess prieks par kaimiņiem - visur, kur eju, uzduros reklāmām un spēlēm par Igauniju. Igauņi arī šogad turpina gadu iepriekš veiksmīgi sākto latviešu vilināšanu uz igauņu zemi :)
Un vēl man ir prieks par dāņiem. Viņi reklamē Kopenhāgenu. Jau ziemā, kad Latvijā bija ņemšanās ap Ziemassvētku egli - kur tā bija pirmā, Latvijā vai Igaunijā - pamanīju Kopenhāgenas atraktīvo pozicionējumu. Pagājušajos Ziemassvētkos pilsētas egli darbināja riteņbraucēji ar īpašiem riteņiem, kas bija pievienoti egles spuldzīšu strāvas padevei:
Tagad pilsēta nākusi klajā ar jaunu iniciatīvu. Kopenhāgena ir kļuvusi par pirmo pilsētu Skandināvijā, kas pēc brīvprātības principa dod iespēju uz mājas jumta sēt zāli. Protams, tie māju apsaimniekotāji vai īpašnieki, kas šajā projektā piedalīsies, saņems finansiālu atbalstu. Un tas viss viena cēla mērķa vārdā - līdz 2025. gadam kļūt par pirmo no oglekļa brīvo pilsētu pasaulē.
Protams, laikā, kad Latvijai jātaupa katrs santīms, šādu ambiciozu plānu realizēšanu nav dienas kārtībā. Es tikai gribētu, lai arī manas pilsētas un valsts reklamēšana būtu kaur nedaudz kreatīvāka par vienkāršu "Welcome!"
Tur jau tas joks, ka tagad jātaupa katrs santīms, bet, kad bija nauda - vīriem melnajā bija jāsarauš pašu kabatās un jākašķējas. Tagad jau arī jākašķējas un jāsadala atlikušais.
AtbildētDzēstPatiesību sakot, pamatā jābūt kaut kādai valsts vīru vai EM nostājai valsts tēla veidošanā. katrs kašķis starptautiskā un valsts līmenī mūs attālina no Kopenhāgenas jaukā piemēra. Tajā pašā laikā, ir nenormāli daudz foršu, kreatīvu cilvēku, kuri šo valsti varētu pasniegt pozitīvā gaismā.
>Anonīms:''(..)bet, kad bija nauda - vīriem melnajā bija jāsarauš pašu kabatās un jākašķējas. '' - JA TIKAI 'vīri melnajā', ja tikai kāds 'Depo' izrīkotos ar saviem darbiniekiem tik (ne)zolīdi.....Latvijā pašlaik valdošā biznesa filosofija (''uzmest&čakarēt'')ir pārāk mīļa pārāk lielam skaitam cilvēku - un sekošana kroplīgajai filosofijai ir likumsakarīgi novedusi un atstās Latviju tai vietā Eiropas Savienības valstu vidū, kur tā ir pašlaik (un Grieķijas problēmas labāk nepieminēt/nepriecāties).
AtbildētDzēstNu jā, man arī žēl tos visus foršos cilvēkus, kas būtu gatavi kaut ko darīt, bet nevar tikt pie darīšanas. Var jau būt, ka man tikai tā šķiet, bet tiešām liekas, ka viss šajā valstī ir angažēts un sarunāts. Un ir vēl viena lieta - vai klients un valsts ir gatava riskēt ar šādiem kreatīviem un skaļiem risinājumiem. Tā ir problēma šobrīd biznesa vidē.
AtbildētDzēst''(..) nevar tikt pie darīšanas'' - ? Ar datoru un interneta pieslēguma 'darīšanas' var būt bez gala un malas (ar 24h tad izrādās par maz).
AtbildētDzēstEs priecājos par cilvēkiem, kas pat šajos laikos dara - gan Kopenhāgenā, gan Rīgā un visā plašajā pasaulē ( a problēmas bija, ir un...jārisina ? ).
Priecīgu Līgošanu !
... škiet tāda zāliena ierīkošana uz jumtiem pilnīgi neracionāls pasākums-zeme kļūst mitra lietainā laikā,tātad smaga,ziemā pluss sniega segas smagums, sniegs no jumtiem jātīra.
AtbildētDzēstEs par koku stadīšanu-koki vairāk ražo skābekli,un ja tās turklāt liepas tad kukaiņiem ir nektārs ko paēsties.Kazas taču neturēsim uz jumtiem,varbūt trusīšus veinīgi,hi,hi...,kas pļaus to zāli?
Arī arguments, bet tos kokus tik veiksmīgi nepārdosi :) Tas viss tomēr ir mārketings ;)
AtbildētDzēst