ceturtdiena, 2010. gada 15. jūlijs

Augstskolas ar' iedarbinājušas reklāmas mašīnu

Prieks, ka beidzot arī augstskolas ir aktīvi un tiešām redzami sākušas ar reklāmām cīnīties par savu potenciālo studentu uzmanību. Apkopoju šo to interesantu, redzētu un dzirdētu. Acīmredzama ir privāto augstskolu dominance sociālajos tīklos. Nepretendēju uz absolūti visa apkopojumu, bet gribētu padalīties ar to, kam es esmu pievērsusi uzmanību. Ja Tev kas papildināms, esi velkomēts pievienot linku komentāru sadaļā.

Mans favorīts šogad viennozīmīgi ir Rīgas Stradiņa universitāte. Un nevis tāpēc, ka es tur agrāk mācījos :) Bet gan tāpēc, ka perfekti tika izvēlēts kanāls - radio reklāma European Hit Radio ar ļoti kvalitatīvu saturu. Šī radio auditorija visprecīzāk atbilst augstskolas mērķauditorijai. Ar reklāmas tekstu, manuprāt, universitāte ir ļoti skaidri pateikusi, ka galvenais kritērijs šajā skolā nav stilīguma pakāpe (iepriekš manīta tendence Turības Dinamiskās domas darbnīcas reklāmā), bet tiks iegūta prasme, piemēram, pārliecināt savus vecākus. Fokusēšanās vienmēr ir nesusi augļus. Šeit vēl jāpiebilst, ka ļoti kvalitatīvi tvitero šīs augstskolas pārstāve un mediju eksperte Anda Rožukalne.

Nākamā reklāmas kampaņa, kas kvalitātes ziņā ir līdzvērtīga iepriekš minētajai, taču ir citā kanālā - Rīgas Tehniskā universitāte. Nu, manuprāt, ļoti laba:


Medus podā arī kāds darvas piliens. Ja iepriekšējā reklāma acīmredzami parāda, ka augstskola var uztaisīt kvalitatīvu reklāmas rullīti, tad šo te par tādu nu nekādi nenosauksi. Made by RPIVA:

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru