svētdiena, 2010. gada 28. novembris

Strogonovs, kas nav ēdiens

Vairs precīzi neatceros, kad pirmo reizi izdzirdēju par skaisumkopšanas salonu ar nosaukumu Strogonovs, bet šķiet, ka tas bija pa radio. Google vēsta, ka salons 29. decembrī svinēs gada dzimšanas dienu. Nepārprotami oriģināls nosaukums, kas pievērš uzmanību, ļauj maksāt maz par klikšķiem Googlē :) un patiesībā ir friziera uzvāds, bet visa koncepcija kaut kā tomēr neiet kopā.

Pats īpašnieks salona atklāšanā stāstīja, ka salons ir ar "luksusa klases interjeru" un ir pirmais Schwarzkopf Professional imidža studijas partneris. Izklausās nopietni un arī, apskatot fotouzņēmumus, tiešām rodas priekšstats, ka tas ir augstākās klases skaistumkopšanas pakalpojumu piedāvājums. Tiktāl viss būtu labi, bet uzņēmumam, kas pretendē uz augstāko klasi, jāstrādā pie tā visās jomās. Tas arī ir lielākais šā segmenta uzņēmumu izaicinājums.

Nupat skaistumkopšanas salons uzsācis reklāmas kampaņu ar baneri, kas aicina uz uzņēmuma māja lapu. Interesants reklāmas risinājums. Patiešām oriģināls salīdzinājumā ar citiem nozarē redzētajiem.

Nevienu sajūsmas vārdu nevar pateikt par uzņēmuma mājas lapu, kas it kā arī ir radīta ar domu par luksus zīmolu un pakalpojumiem. Taču pārlieku lielais flash risinājumu apjoms, neizslēdzamā mūzika un tukšums saturiskā ziņā vienā mirklī liek mainīt domas par uzņēmumu un vismaz man atņēma vēlmi turp doties. Jā, mājas lapas mēdz būt nepabeigtas laika, finanšu resursu trūkuma vai kāda cita iemesla dēļ, bet, ja tie izvērsta reklāmas kampaņa internetā, tad jādomā, ko parādīt.

Par labajām lietām - neskatoties uz flash lapu, kas Google nepatīk, ierakstot atslēgas vārdu "strogonovs", skaistumkopšanas salons apsteidz visai plašo ēdienu piedāvājumu. Taču līdz 1. lapai, ierakstot atslēgas vārdu "skaistumkopšanas salons", šim uzņēmumam vēl ļoti tāls ceļš ejams. Vēl viena lieta, kas man šķita būtiska un simpātiska - ātrā reakcija uz Sūdzības.lv ierakstīto kādas klientes neapmierinātības pilno vēstuli. Tas liecina, ka uzņēmums seko norisēm internetā un gan jau visas pārējās nianses arī tiks labotas.

5 komentāri:

  1. šķiet tā arī neesi sapratusi, ka strogonovs ir ēdiens, kas nosaukts pēc cariskās Krievijas bagātas tirgoņu dzimtas uzvārda Strogonovi!

    AtbildētDzēst
  2. Mājaslapa, nevis mājas lapa.

    Bet tas tā. Kas attiecas uz salonu, tad man tas jau pirms gada, kad pirmo reizi ieraudzīju, likās ņirgāšanās vai vismaz kāds joks.

    AtbildētDzēst
  3. iegaaju maajas lapaa un sapratu, ka esmu tur iegaajusi nejaushiibas peec. toreiz nopirku matu kopshanas liidzekli, jo ieraudziiju skatlogaa. atveeru durtinjas, iechaapoju iekshaa. atceros, ka nodomaaju: riktiigi jociigs veikals. tad aizdevos tik pat neuzkriitoshi projaam. ar apkalposhanu viss bija super, bet maajas lapa gan par sarezhgjiitu. nereaali satruukos no muuzikas ;)

    AtbildētDzēst
  4. Anonīmais pūpēdi, šķiet, tā arī neesi sapratis, par ko bija raksts. Apsveicu, tu zini mītu par dzimtu, kuras vārdā tiek slavēta gaļa (publika aplaudē)! Bet jautājums ir par to, vai, klientam dzirdot "strogonovs" top of mind tiešām ir vajadzīgās asociācijas? Es kā vizuālās škiras cilvēks uzreiz iedomājos, kā tajā salonā šampūna vietā lej mērci, yak...

    AtbildētDzēst