Iemetu aci pasenā žurnāla "IR" numurā. Tur intervija ar Kurzemes piena ražošanas uzņēmuma ELPA valdes priekšsēdētāju Gundaru Siseni. Tas ir zīmols, ko veikala piena produktu plauktā nekad neizvēlos. Bieži uzdodu jautājumu sev, kāpēc? Paņemu, piemēram, "Limbažu Pienu" vai "Talsu Pienu". Vienīgā atbild ir, ka zinu, kas to ražo. Asociējas ar uzticamību. ELPA man vienmēr licies kas nezināms un nesaprotams. Tāpat kā zīmols "Mana Saime".
Abiem gan stāsts ir cits un, iespējams, ka abi vēl iekaros manu uzmanību. Aiz zīmola "Mana Saime" stāv Rīgas Piena kombināts un komunikācijas mēģinājumi. ELPA it kā ir spēcīga pati par sevi, tikai atļaušos apgalvot, ka tas netiek komunicēts. Izskatās, ka nekas arī nemainīsies, jo G. Sisenis intervijā saka: "Mājaslapas un tviterkonta uzņēmumam neesot. Nevajag, jo uzņēmums audzē apgrozījumu par 400 - 500 tūkstošiem gadā." Biznesa rezultāti, protams, ir svarīgi, bet man nebija ne jausmas, ka šī ražotāja prece ir tik kvalitatīva - tam nav E vielu! Ja nelasītu žurnālu, tā arī paliktu nezinot tik būtisku lietu. Tiešām nav informācijas internetā par šī produkta vērtībām. Tas nozīmē, ka uzņēmums varētu nopelnīt vēl vairāk. Ar nelielām investīcijām kaut vai mājas lapā, kas sen jau vairs nemaksā lielu naudu. Un šis ieguldījums nesīs atdevi ilgtermiņā. Šī tēma arī pietiekami pateicīga dažādām PR aktivitātēm. Tā kā ceru, ka G. Sisenis pārdomās un izmantos iespēju pelnīt vēl vairāk :)
Sveiki, Ieva!
AtbildētDzēstVarbūt tieši kvalitātes un produkta veiksmes stāsta komunikācija caur šāda tipa rakstiem ir tā pareizā stratēģija?
Domāju, gan, ka šoreiz uzņēmums šo stratēģiju nav speciāli izvēlējies, bet viņiem vienkārši ir paveicies, ka kāds par viņu produkciju kaut kādā sakarā ir painteresējies.
Bieži jau negribot liekas klapatas uzņēmumi izvelas nekomunicēt interneta vīdē, līdz ar zaudējot daļu iespejamo klientu
AtbildētDzēst