ceturtdiena, 2014. gada 16. janvāris

Kādas tik lietas jāprot mārketinga speciālistam!

Pagājušā gada nogalē vakanču lapā CV Online parādījās interesants sludinājums, par ko man ziņoja ar domu - par šo noteikti Tev jāuzraksta blogā! Nolēmu pirmām kārtām nevis rakstīt, bet aizsūtīt savu CV un mēģināt nokļūt uz interviju. Diemžēl, mana kvalifikācija neatbilda prasītajam, tā kā uz interviju netiku. Atliek vien šeit piefiksēt šo unikālo darba sludinājumu, jo, izrādās, kas tik nav jāprot mārketinga speciālistam! Tikai pēdējie 3 punkti attiecas uz mārketinga speciālistu tiešajiem darba pienākumiem. Tā kā uzņēmuma "atslēga ir radošums un inovācijas", kas ir redzams arī šajā sludinājumā, tad konkursa uzvarētājam atliek vien novēlēt veiksmes. 


5 komentāri:

  1. Vienīgais, kas lec ārā no mārketinga pienākumiem, ir otrais punkts - šajā procesā mārketingam būtu jāiesaistās (jo jāzina klientu vēlmes, kā arī jāzina, kas tad ir nopirkts, lai var ar klientu komunicēt) - tātad, no 5 punktiem 4 abilst. Kas tur traks?

    AtbildētDzēst
  2. Vai mārketinga speciālists ir spējīgs izveidot ēdienkarti? Kaut kā neatminos kulinārijas kursu augstskolā... Un, ja tas ir minēts kā svarīgākais punkts, tad kāds speciālists īsti ir nepieciešams?

    AtbildētDzēst
  3. Ja pareizi saprotu uzņēmuma darbības jomu, tad ēdienkarte ir teju būtiskākais mārketinga materiāls. Un mārketinga daļai daudzos uzņēmumos ir būtiska ietekme produkti radīšanā. Nedomāju ka te bija prasīts domāt receptes, drīzāk varbūt ir piepītas kādas pārdošanas funkcijas nosacīti.

    AtbildētDzēst
  4. Jā, žēl, ka netiku uz interviju. Man tiešām interesētu aprunāties par to, kas ir jāsaprot ar "ēdienkartes un uzkodu sortimenta izveidi". Es gan pieturēšos pie tāda mārketinga definējumu, kuru kādreiz sniedza Jurģis Liepnieks - ir produkts un tu nolem, kā to popularizēt. Katram tomēr ir savs darbs. Lai gan mārketinga speciālists var konsultēt par mērķauditorijas vajadzībām. Jā, neviennozīmīgi.

    AtbildētDzēst
  5. Nu, ko lai saka, CVO Recruitment strādā ļoti augsti kvalificēti un kompetenti personāla atlases speciālisti :) Viņiem laikam ir labāk zināms, kas ietilpst mārketinga vadītāja pienākumos :)

    AtbildētDzēst