trešdiena, 2010. gada 20. oktobris

Korporatīvā pasākuma organizēšana - sliktā pieredze ar kartinga halli

Korporatīvo pasākumu organizēšana ir tik pat interesanta pieredze mārketinga, reklāmu un komunikāciju cilvēkiem kā iepirkšanās veikalā - ir iespēja novērtēt, kā strādā klientu apkalpošanas speciālisti. Pirms pusgada rakstīju par mūsu uzņēmuma organizēto atpūtas pasākumu Brazīlijā. Tā bija labā pieredze. Tagad komandas saliedēšanas nolūkos nolēmām pabraukāties ar kartiem hallē "Ātruma Cilts". Es ļoti ceru, ka, mums aizbraucot turp, halles darbiniekiem nebūs lielas acis - kas Jūs tādi? Ja godīgi, pēc pēdējās telefona sarunas laikam beidzot tad ar pašu galveno priekšnieku, man nav tāda pārliecība.

Laikam jau jāsāk ar atgādinājumu, ka ir 21. gadsimts. Proti, ērtēkā komunikācija laikam tomēr ir pa e-pastu vai Skype. Tas, ka uzņēmums nespēj atsūtīt piedāvājumu korporatīvajam klientam, tas man šķiet drusku dīvaini. Vienīgā iespēja par kaut ko vienoties ir, tikai aizbraucot uz halli - tā man tiek paskaidrots: "Ja Jūs man pateiktu, kādā veidā vēlaties braukt, tad varētu noskaidrot kaut ko vairāk." Tiešām grūti paskaidrot veidu, ja mājas lapā vispār nav nekādas informācijas, kādi veidi ir pieejami. Tad nu ar katru e-pasta vēstuli no darbinieces tiek izvilkta kripatiņa informācijas, lai to saliktu kopā pa gabaliņiem un sabūvētu uzņēmuma piedāvājumu. Un tas man jādara šī uzņēmuma vietā. Lieki piebilst, ka biju soli no cita piedāvājuma pieņemšanas. Taču kolēģi teica, ka šoreiz rīkosim pasākumu šajā kartinga hallē.

Aizdevos ciemos. Sākumā šī pati darbiniece sajauca, par kādu datumu ir runa. To viņa sajauca vēl pāris reizes sarunas laikā. Saruna ilga apmēram 10 minūtes, un man nebija skaidrs, ko no tās nevarēja uzrakstīt e-pastā. Turklāt man ir aizdomas, ka pie blakus galdiņa pusdienoja priekšnieks, kas pēc dažām dienām man satraukts zvanīs un stāstīs, ka esot darbojušies klusie telefoni un līdz viņam nav nonākusi precīza informācija, kas mēs tādi un ko gribam.

Kad e-pastā nosūtīju apstiprinājumu un vēlamo pasākuma norises laiku, man tika atsūtīts apstiprinājums rezervācijai. Ne ziņas, ne miņas par maksāšanas kārtību. Pajautāju. Viss notiekot ar pēcapmaksu. Un tad pāris dienas pirms pasākuma zvana satraukts priekšnieks un sakās neko precīzi nezinām un kad tad mēs par to visu samaksāsim. Laikam jau paveicās, ka nebija ieplānots cits pasākums.

P.S. Rēķinu gan saņēmu zibenīgi pēc rekvizītu nosūtīšanas :)

MĀCĪBAS:
1) vai tiešām uzņēmumiem atkal iet tik labi, lai varētu atļauties šādu attieksmi pret korporatīvajiem klientiem? Manuprāt, tiem jāpievērš lielākā daļa uzmanības, jo tie taču dod lielāko ieguldījumu uzņēmuma finanšu plūsmā;
2) nepieciešama mājas lapa - mūsdienās tā tomēr ir galvenā uzņēmuma vizītkarte;
3) nepieciešams piedāvājums (ietaupās gan klienta, gan darbinieka laiks);
3) zinošs un atsaucīgs cilvēks e-pasta otrā galā ir solis uz veiksmi;
4) sakārtotība pašā uzņēmumā - kas par ko ir atbildīgs un pie kā vērsties.

6 komentāri:

  1. Korporatīvais klients, VIP klients... skan jau lepni, bet nevajag pašiem uzķerties uz šo mārketinga triku.

    AtbildētDzēst
  2. Šī firma pati par sevi esot kašķīga un nejēdzīgi taupīga. Par AC halli - tikai pozitīvu varu teikt no pieredzes! Jā, neviens nav ideāls, var gadīties tādas reizes, kad komunikācijā bijis "troksnis", bet zinot halles īpašniekus, tā noteikti nav izplatīta parādība (kādu apraksta šī kundze)

    AtbildētDzēst
  3. katram savs viedoklis un pieredze, ar to arī padalās un tas ir forši. Bet Ievu par kundzi nosaukt :D uuuuu :D

    AtbildētDzēst
  4. oi, ar vārdiem "šī fimra" biju domājis uzņēmumu, kurā I.Treija strādā (šodien tika pamanīju). Par halli - vēlreiz varu teikt tikai labāko.

    AtbildētDzēst
  5. Korporatīvais klients vai VIP klients vai vienkārši klients - absolūti vienalga, bet juridiskās personas vienmēr ir bijušas svarīgāki klienti kā fiziskās personas, jo naudas apjoms, ko ir spējīgs/gatavs ieguldīt gan viens, gan otrs, ir nesalīdzināms!
    Par AC halli - galā jau pasākums bija izdevies un paldies par to; viss tiešām bija kā nākas. Bet drošības sajūta par to, ka viss būs labi, man nebija līdz brīdim, kad tur ierados. Ja tas šķiet mazsvarīgi, tad tā tas arī paliks :)

    AtbildētDzēst